KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Hybride werken»Logitech boekt groei in B2B-markt
Hybride werken

Logitech boekt groei in B2B-markt

28 april 20252 Min leestijd
Nederlandse Hanneke Faber wordt nieuwe CEO Logitech
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Logitech heeft het boekjaar 2025 afgesloten met een omzetgroei van 7 procent tot 4,55 miljard dollar. Belangrijkste aanjager was de zakelijke markt, zo liet CEO Hanneke Faber weten tijdens de toelichting op de jaarcijfers.

De omzetgroei kwam breed gedragen tot stand, met name in segmenten als videocollaboration, headsets en persoonlijke werkplekproducten voor zakelijke klanten. De vraag uit de educatieve sector liet zelfs een dubbele groeicijfer zien, net als de dienstverleningstak van Logitech for Business.

Daling Logitech in UC

In de categorie video collaboration rapporteerde het bedrijf een jaar-op-jaar groei van 3 procent, al was in EMEA sprake van een krimp van 20 procent in het laatste kwartaal. Volgens Logitech komt dit door een terughoudendere houding onder zakelijke kopers in de regio.

De operationele winst kwam uit op 655 miljoen dollar, een stijging van 11 procent ten opzichte van vorig jaar. De De brutomarge kwam over het hele jaar uit op 43,5 procent, al wordt voor het lopende kwartaal een negatieve impact van circa twee procentpunten verwacht door importtarieven. Logitech benadrukt dat het dankzij een gespreide productie in zes landen de impact van geopolitieke handelsdruk weet te beperken.

Het bedrijf heeft zijn outlook voor boekjaar 2026 ingetrokken vanwege aanhoudende onzekerheid rond het Amerikaanse handelstarievenbeleid. Voor het eerste kwartaal verwacht Logitech een omzet van 1,1 tot 1,15 miljard dollar, met een non-GAAP operationeel resultaat tussen de 155 en 185 miljoen dollar.

Met een jaarafsluiting waarin 797 miljoen dollar werd teruggegeven aan aandeelhouders, onderstreept Logitech dat het gezonde financiële fundament gepaard gaat met strategische focus. “Onze investeringen in slimme zakelijke oplossingen blijven renderen, met zichtbare groei in alle regio’s en klantsegmenten”, aldus Faber.

Vorige artikelSylvamo introduceert BERGA voor premium papierassortiment
Volgende artikel Nieuwe directie bij Vepa versterkt circulaire ambities

Gerelateerde berichten

Edwin van Lint wint Officers World golftoernooi op The Duke in Nistelrode

Edwin van Lint wint Officers World golftoernooi op The Duke in Nistelrode

Sylvamo introduceert BERGA voor premium papierassortiment

Sylvamo introduceert BERGA voor premium papierassortiment

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

mei 21
10:30 - 17:00

ALV Novaka

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!