KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Facilitair»Lyreco versterkt dienstenaanbod met nieuwe divisie Services en Solutions
Facilitair

Lyreco versterkt dienstenaanbod met nieuwe divisie Services en Solutions

4 februari 20252 Min leestijd
4. Lyreco presenteert nieuwe duurzame strategie web
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Lyreco, toonaangevend leverancier van producten en diensten voor de werkomgeving, kondigt de oprichting aan van een speciale divisie Services en Solutions, om te beginnen voor de Franse markt. Deze nieuwe afdeling is verantwoordelijk voor de grootschalige structurering van Lyreco’s aanbod aan zakelijke diensten en oplossingen, waarmee het bedrijf zijn transitie van transactionele distributeur naar full-service aanbieder versnelt.

Strategische verschuiving Lyreco naar dienstverlening

Met deze strategische wijziging wil Lyreco verder groeien als partner voor professionals, ongeacht hun sector of werkplek. De nieuwe afdeling richt zich op abonnementsdiensten, maatwerkoplossingen en geavanceerde automatisering van bedrijfsprocessen. Gauthier Delannoy, Services and Solutions Director bij Lyreco France, licht toe: “Met deze aanpak willen we onze belofte verder waarmaken door ervoor te zorgen dat onze klanten alles hebben wat ze nodig hebben voor hun dagelijkse werkzaamheden, op de meest efficiënte manier mogelijk.”
Nieuwe diensten en abonnementsmodellen
De eerste concrete diensten die onder deze nieuwe strategie vallen, omvatten:
  • Abonnementen voor koffie, water en printerbeheer: inclusief levering van apparatuur, installatie, onderhoud en automatische bevoorrading van verbruiksartikelen.
  • Verhuur van werkplekken en vergaderruimtes: flexibele lease-oplossingen voor snelgroeiende bedrijven of organisaties die hun kantooromgeving willen vernieuwen zonder grote investeringen.
  • Automatische distributie en self-service oplossingen: verkoopautomaten voor kantoorbenodigdheden, persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) en IT-accessoires, beheerd door Lyreco om voorraadafwijkingen en tekorten te minimaliseren.
  • Maatwerkoplossingen: personalisatie van kantoorartikelen en bedrijfsmiddelen zoals technologische producten, servies, bagage en PBM’s.
Blik op de toekomst
Met deze initiatieven positioneert Lyreco zich nog sterker als leverancier van geïntegreerde zakelijke oplossingen. In 2025 wordt het dienstenportfolio verder uitgebreid met nieuwe innovatieve oplossingen, die de operationele efficiëntie en duurzaamheid bij klanten bevorderen.
Lees ook meer van dit soort berichten.
Vorige artikelOrganisatie blikt tevreden terug op Spielwarenmesse 2025
Volgende artikel ADVEO France breidt uit naar retail met overname van 18 Top Office-winkels

Gerelateerde berichten

kantoorkosten per medewerker naar 9 469 euro1

Onderzoek TwynstraGudde: Werkplezier en duurzaamheid winnen van hybride werken

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

mei 21
10:30 - 17:00

ALV Novaka

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!