Tom Wildenburg maakte onlangs de overstap van DA naar Audax. Na zes jaar bij Nederlandse Drogisterij Service (NDS), waar hij als manager new business onder meer verantwoordelijk was voor acquisitie en conceptontwikkeling, kiest hij nu voor een nieuwe uitdaging bij de retailorganisatie achter ReadShop en Bruna.
Wildenburg was bij DA betrokken bij de verdere uitbouw van het merk en lanceerde initiatieven als het vernieuwde DA-magazine, het concept ‘KoffieHoeDAn’, de DA Awards en diverse campagnes en events.
Daarbij werkte hij intensief samen met ondernemers, leveranciers en collega’s binnen de drogisterijbranche.
Opvallend is dat Wildenburg niet onbekend is met zijn nieuwe werkgever. In zijn tijd bij NDS werkte hij al samen met Audax in het kader van de combiwinkels DA/ReadShop. “Die ervaring is goud waard,” liet hij eerder optekenen in een interview met KBM.
“Retail is en blijft mijn passie – en ik ben klaar voor een nieuw hoofdstuk vol inspiratie en impact,” aldus Wildenburg, die binnen Audax het team Acquisitie gaat versterken met een focus op boekwinkels. “Ik kijk ernaar uit om in de wereld van de boekhandel opnieuw bekenden tegen te komen én nieuwe professionals te ontmoeten.”