ACCO Brands heeft op 8 en 9 september jl. een webinar georganiseerd voor al haar klanten in de Benelux. Hierin presenteerde ACCO haar visie op de toekomst. Een toekomst waarin we langzaam weer terugkeren naar kantoor, maar waarin thuiswerken een permanente plaats zal innemen. ACCO zal zich blijven richten op nieuwe kansen en categorieën om de dalende trend van traditionele kantoorartikelen te compenseren. Zo biedt het oplossingen voor social distancing, luchtreiniging (met Leitz TruSens) en om comfortabel thuis te werken. Tegelijkertijd probeert het met sterke merken en door innovatie de kern van de business te beschermen.
Gedurende twee ochtenden passeerden diverse productcategorieën en onderwerpen de revue, zoals een compleet assortiment Rexel en Leitz papiervernietigers, een goed, beter, best concept in Nobo visuele communicatiemiddelen, Kensington ergonomische producten, maar ook Back to Business en Duurzaamheid stonden op de agenda. ACCO brengt binnenkort een vernieuwde Leitz Recycle range op de markt, gemaakt van veelal gerecyclede materialen, 100% recyclebaar en volledig CO2 neutraal. Maar ook nieuwe producten en innovaties kwamen aan bod, zoals de nieuwe design reeks Leitz Cosy. Een zeer brede reeks stijlvolle, premium producten in drie warme kleuren die zowel thuis, onderweg als op kantoor gebruikt kunnen worden.
Het webinar was een geslaagde manier om zich als bedrijf te presenteren in de huidige anderhalvemetersamenleving. Mocht u het webinar hebben gemist of meer info wensen, neem dan contact op via 0348-415 084 of infonl@acco.com.