De garantie van vier jaar is van toepassing op een selectie aan kleuren- en zwartwitprinters en mfp’s van Lexmark. De nieuwe garantie van vier jaar voorziet in 24/7 online ondersteuning en telefonische ondersteuning tijdens kantoortijden. Klanten van Lexmark profiteren daarnaast vier jaar lang van dekking voor reparatiewerkzaamheden, inclusief de kosten van reserveonderdelen.
Lexmark biedt naar eigen zeggen onder meer efficiënte probleemoplossing die zorgt dat bedrijfsprocessen soepel blijven lopen en kostbare downtime van printers wordt vermeden. Het nieuwe garantieprogramma biedt werkgroepen die een select aantal printoplossingen van Lexmark gebruiken volledige gemoedsrust door hen vier jaar lang vanaf de aanschafdatum van ondersteuning te verzekeren, aldus de fabrikant.
“We hebben het volste vertrouwen in de printers die we op de markt uitbrengen en bieden daarom een garantie van vier jaar op onze producten. Het kanaal vormt van oudsher een kernonderdeel van onze bedrijfsactiviteiten. We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om productinnovaties te introduceren, die het voor onze gewaardeerde partners makkelijker maken om langdurig presterende oplossingen aan te bieden. De vier jaar lange dekking tegen reparatiekosten draagt daar zonder meer aan bij”, aldus Rob Lenderink, Sales & Marketing Director Lexmark BeNeLux
Vorige artikelBruna nog in het rood, maar verwacht dit jaar winst
Volgende artikel Winnaars Benelux Office Products Awards bekend