Het Duitse familiebedrijf heeft een omzetstijging gerealiseerd van totaal 8.6%, zowel in Duitsland, + 8.9%, als bij de export , + 7.8%, zijn de resultaten zeer positief. Het resultaat binnen de export voor de BeNeLux bedroeg een stijging van plus 21%. Naast de intensievere samenwerking met de groothandels hebben de online activiteiten met dealers geleid tot stijgende cijfers.
Voor 2017 verwacht men een verdere stijging bij MAUL, stelt Kees Broekman namens de directie. Men onderbouwt dit met een verwachte groei in het assortiment bureauverlichting. Hier worden in 2017 vele nieuwe modellen pendellampen en werkpleklampen geïntroduceerd. Ook in andere productgroepen van het brede assortiment worden in totaal meer dan 90 nieuwe artikelen gelanceerd. Het complete programma van MAUL wordt tijdens Paperworld in Frankfurt gepresenteerd. Vanaf begin februari is zowel de online- als de hardcopy catalogus beschikbaar.
Vorige artikelBruna nog in het rood, maar verwacht dit jaar winst
Volgende artikel Winnaars Benelux Office Products Awards bekend