KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Distributie»Meest gelezen nieuws»Veilige terugkeer naar kantoor
Meest gelezen nieuws

Veilige terugkeer naar kantoor

26 mei 20203 Min leestijd
Delen
Facebook LinkedIn Email WhatsApp

GoBright uit Alblasserdam garandeert die veilige werkomgeving met het gebruik van hun smart technology oplossingen. Hun slogan is niet voor niets “Creating Availability”. Availability in de breedste zin van het woord is precies wat hen nu bezighoudt. GoBright biedt oplossingen voor een beter inzicht in de toegankelijkheid van het kantoor, de aanwezigheid van vrije werkplekken, de beschikbaarheid van vergaderruimtes en de inzetbaarheid van medewerkers.

Natuurlijk zijn er al goede fysieke oplossingen bedacht om op kantoor te kunnen werken volgens de nieuwe richtlijnen. Scheidingswanden tussen de werkplekken, markeringen op de grond, looproutes op de afdelingen en het gebruik van extra (persoonlijke) reinigingsmiddelen. Toch zijn er meer dingen waar je als werkgever over na moet denken, nog voordat de medewerkers een stap in het pand gezet hebben. Je wilt bijvoorbeeld van tevoren zeker stellen dat niet iedereen tegelijkertijd op dezelfde afdeling wil werken. Dat vraagt om een goed doordachte aanpak.

Met de smart technology tools van GoBright kan de werknemer vanuit huis een werkplek of een vergaderkamer reserveren. Dat werkt eenvoudig via een app. De werkgever heeft van tevoren al bepaald welke bureaus ‘open’ of ‘gesloten’ zijn, rekening houdend met de social distancing regels. Ook heeft hij aangegeven dat de maximum capaciteit van een vergaderkamer nu lager ligt dan voorheen. Doordat iedereen vooruit zijn plek reserveert weet je als werkgever precies hoeveel mensen er op kantoor aanwezig zijn en op welke afdelingen. Ideaal om trends te ontdekken. Wat zijn de drukste dagen van de week, of de drukste uren op een dag. Op die manier kun je teams adviseren op een ander moment te komen werken, of schaal je de schoonmaakdiensten op bepaalde dagen op. Voor de werknemer is het fijn om van tevoren zeker te zijn van een werkplek en om zeker te weten dat de collega met wie jij samen aan een project werkt ook aanwezig is op dezelfde dag. In de bureaus zelf zit een ‘Connect’ ingebouwd die met verschillende LED kleuren laat zien of een bureau beschikbaar (groen) is of bezet (rood). Daar is sinds kort een belangrijke kleur aan toegevoegd; paars. Paars staat voor ‘Needs Cleaning’. Dit geeft aan dat een bureau eerst schoongemaakt dient te worden, voordat het weer gereserveerd kan worden. Dit is zowel zichtbaar in de app, als op de Connect in het bureau. Is een bureau ‘groen’, dan weet je zeker dat je schoon en veilig aan de werkdag kan beginnen!

“Voor een werkgever en een werknemer zijn verschillende dingen belangrijk”, aldus Chris Wiegeraad, Commercial Director bij GoBright. “De werkgever heeft het zwaar te verduren gehad in deze Corona tijd en wil graag, zodra de regels het toelaten, weer vol aan de bak om de eventueel gemaakte verliezen te beperken en plannen te maken voor de toekomst. Hij wil de band met zijn medewerkers en externe relaties weer versterken en doet dat graag door iedereen zoveel mogelijk toe te laten binnen zijn wereld. Logisch, want daar kun je ontmoeten, samenwerken en producten laten beleven. Maar hij moet zich ook houden aan de landelijke afspraken zodat iedereen zich veilig voelt. De werknemer vond het thuiswerken op sommige momenten erg fijn, maar ook hij mist het face to face contact, het praatje bij het koffie apparaat of de brainstormsessies met collega’s. Hij is misschien zelfs opgelucht dat hij even buitenshuis kan werken na al die weken, maar wil graag zekerheid, duidelijkheid en weten waar hij aan toe is op kantoor. Als werkgever wil je – juist nu – die plezierige werkplek bieden”.

Share. Facebook LinkedIn WhatsApp Email
Vorige artikelDe zwaarste periode voor boekhandels moet nog komen
Volgende artikel Enquête: Hoe kunnen ondernemers in de kantoorvakhandel omzetgroei realiseren?

Gerelateerde berichten

Casio fx-82NL: meer dan een standaard rekenmachine Nieuwe verplichtingen voor batterijen vanaf augustus 2025

Nieuwe verplichtingen voor batterijen verkoop vanaf augustus

Holland Office Supplies

Holland Office Supplies lanceert unieke private label service voor A4-printpapier – al vanaf 2.000 pakken

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 4
11:45 - 20:00

Architecten Wielerkoers 2025

sep 14
14 september - 16 september

Spot On Retail

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta meeting

sep 26
Gehele dag

Officers world – Lustrum bijeenkomst

okt 3
3 oktober - 4 oktober

De Nationale Franchise Beurs 2025

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!