HP heeft Veenman gekozen op basis van een aantal omzet- en groei-aspecten. Veenman was al Platinum Partner van HP en is er in geslaagd de samenwerking verder strategisch uit te bouwen, waardoor zijn HP-business een gigantische groei heeft doorgemaakt.
Edwin Rubens, HP Channel Sales Manager: “Veenman heeft een buitengewone prestatie geleverd en een uitzonderlijke groei gerealiseerd! We zijn een partnerbusiness en de samenwerking met partners zit in onze genen. Veenman en HP werken al ruim 20 jaar intensief samen om onze klanten optimaal van dienst te zijn. Vandaag de dag zijn maximale flexibiliteit, kennis van zaken en intensief contact met de klant onmisbaar. Dat is Veenman op het lijf geschreven. Daarnaast heeft Veenman alle ondersteuning die we bieden zeer inventief benut. Kortom, als er één partner de groei-award heeft verdiend is het Veenman wel.”
Wilco van Bezooijen, algemeen directeur van Veenman: “Deze award is een welkome bekroning op onze zeer succesvolle HP-inspanningen van het afgelopen jaar. We zijn daar vanzelfsprekend bijzonder trots op. Maar belangrijker nog is dit voor onze klanten. Want zij hebben ervaren hoe onze intensieve samenwerking met HP voor hen de juiste printoplossingen hebben opgeleverd. Wij luisteren heel goed naar wat klanten ons vertellen. We weten wat er speelt in organisaties, zodat we kunnen anticiperen en optimaal inspelen op hun wensen. Dankzij onze HP-expertise en –ervaring kunnen we dan ook geheel voorzien in wat zij nu en in de toekomst echt nodig hebben op printgebied, bijvoorbeeld op het vlak van duurzaamheid. Daarbij gaat het niet alleen om printers zelf, maar ook om de bijbehorende innovatieve software en services.”
Foto: van links naar rechts: Edwin Rubens, HP Channel Sales Manager; Wilco van Bezooijen, Algemeen Directeur van Veenman en Hanneke Mulder, Marketing Manager van Veenman.