De afgelopen jaren hebben technologische ontwikkelingen een enorme vlucht genomen. Vodafone heeft hierin een belangrijke rol gespeeld door via haar netwerk moderne technologieën naar de consumenten te brengen. Door klanten vanaf nu extra aan te moedigen om vandaag te profiteren van de ontwikkelingen van morgen, helpt Vodafone technologie dichterbij te brengen.
“Met onze nieuwe campagne ‘The Future is Exciting. Ready?’ laat Vodafone zien hoe de technologie van de toekomst dankzij het Vodafone-netwerk dromen en nieuwe ervaringen dichterbij brengt dan ooit,” aldus Marcel de Groot, Directeur Consumentenmarkt bij Vodafone. “Door klanten daadwerkelijk uit te nodigen deze techniek te beleven, ervaren zij echt de spanning en voordelen van innovatie. We starten met de mogelijkheid om in Nederland onder water via 4G en een speciale VR-bril te zwemmen met witte haaien uit Gansbaai.”
Ready to explore
Op 12 oktober zal het voor het eerst mogelijk zijn om onder water virtueel met witte haaien uit Zuid-Afrika te zwemmen. Klanten van Vodafone ervaren dan deze spannende beleving met de enige waterdichte VR-bril in Europa, in het Amsterdamse Marnixbad.
In Zuid-Afrika worden exclusieve 360 graden videobeelden van witte haaien opgenomen. Hiervan is een speciale stream gemaakt waardoor je in een virtuele wereld levensecht voelt hoe het is om zonder kooi met deze machtige topjagers te zwemmen. De duik met de virtuele haaien wordt begeleid door het Zuid-Afrikaanse onderzoeksteam van de social enterprise; White Shark Project.
Het project is de eerste in een reeks waarin Vodafone consumenten laat beleven hoe spannend het is om met de laatste technologieën nieuwe dingen te ervaren of te ontdekken.