Libris Blz gaat heeft met weer een nieuwe partij de samenwerking versterkt, dit keer gaat het om Brepols. De van origine Belgische producent groeide de afgelopen decennia uit tot de marktleider van agenda’s, made in Belgium, sinds 1796. Daarnaast produceren ze kalenders, notebooks en schrijfmappen. Brepols heeft daarnaast flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van haar lederwarenmerk Maverick. Een prachtig assortiment lederwaren dat momenteel met veel succes ook in Nederland wordt geïntroduceerd.
Bert Lippens, commercieel directeur Brepols : Deze samenwerking bekrachtigt de jarenlange en heel fijne verstandhouding die we al hebben met heel wat Libris Blz ondernemers en met Marcel. Wij kijken ernaar uit om binnen dit partnership nog meer ondernemers te bereiken en te mogen inspireren met ons breed assortiment. We zien heel wat mogelijkheden om de Libris Blz ondernemers bij te staan in het uitbreiden van hun assortiment met een relevant en succesvol aanbod papier- en lederwaren.
Marcel Mulder Manager Inkoop Non Books LibrisBlz. :
Brepols is voor LibrisBlz een belangrijke leverancier. Met een breed assortiment agenda, & kalenders, notitieboekjes, schijfmappen én de Maverick lederwaren worden nu al een groot gedeelte van de LibrisBlz. ondernemer naar tevredenheid bediend. Om nog meer ondernemers hiervan te laten profiteren bieden we de mogelijkheid om via interne communicatie en het gebruik van ons Digitaal Beurs Plein de mooie producten van Brepols onder de aandacht te brengen.
Online strategie
Naast het fysieke bereik wordt online ook steeds belangrijker. De consument wil weten wat de winkel op voorraad heeft, of online inspiratie op doen. De database van Brepols koppelen we aan de lokale LibrisBlz. website van de winkel. Uiteindelijk meer verkoopkansen door de producten die in de winkel op voorraad liggen ook online aan te bieden.