HP en Canva zijn tijdens Drupa 2024 een meerjarige overeenkomst aangegaan die Canva-gebruikers toegang geeft tot professioneel gedrukte producten uit HP’s internationale netwerk van PSP’s. De deal wordt gezien als een manier om het Canva Print- aanbod, dat in 2017 werd opgericht, uit te breiden. Canva zei dat het ernaar streeft zijn printservice tegen 2026 uit te breiden naar 150 landen. HP heeft gezegd dat zijn nieuwe wereldwijde samenwerking met het visuele communicatieplatform Canva de OEM’s printserviceproviders (PSP’s) ten goede zal komen.
“HP’s marktleidende automatiseringssoftware, HP PrintOS Site Flow, zal Canva helpen zijn bereik te vergroten door productie- en verzendprocessen voor PSP’s te automatiseren. Deze end-to-end oplossing stroomlijnt printopdrachten met automatische planning en levert kleurconsistentie, beveiliging, tracking van streepjescodes en optimale productiviteit. Bovendien zal HP’s uitbreiding van zijn PrintOS Suite met nieuwe functies het Canva Print operations-team uitrusten met krachtige tools voor het identificeren, verbinden en beheren van een wereldwijde SKU-catalogus voor HP-compatibele PSP’s”, aldus een woordvoerder van HP
Tegelijkertijd is HP een van de eerste klanten geworden van Canva Enterprise , een onlangs aangekondigd abonnementsaanbod voor organisaties en/of teams van meer dan 100 personen.
Lees meer: https://www.canva.com/nl_nl/print/