KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Achtergrond»AplusK voegt waarde toe aan Evoko Workplace Solutions
Achtergrond

AplusK voegt waarde toe aan Evoko Workplace Solutions

6 december 20232 Min leestijd
Evoko Naso 3 versions
Delen
Facebook LinkedIn Email WhatsApp

AplusK, Benelux distributeur van Evoko , levert resellers een uitgebreide oplossing voor het efficiënt beheren van vergaderruimtes en werkplekken. Met een sterke focus op technische en commerciële ondersteuning, met name op het gebied van IT-integratie, voegt AplusK aanzienlijke waarde toe aan deze oplossingen.

Voortdurende innovatie

Al meer dan 15 jaar is AplusK een toegewijde distributeur van Evoko-producten. Wat ooit begon met de Evoko Room Manager, een oplossing voor het reserveren van vergaderruimtes, is uitgegroeid tot een uitgebreid assortiment van Workplace Solutions, waaronder werkplekbeheer. AplusK is na al die jaren nog net zo enthousiast over het product en de mogelijkheden. Dit komt zowel door de hoogwaardige hardware en gebruiksvriendelijke software, als door de voortdurende innovaties van Evoko. Recent voorbeeld is de overname van Evoko door Biamp, een specialist in samenwerkingsoplossingen. Dit brengt weer legio mogelijkheden met zich mee.

Evoko banner

Flexibiliteit in betalen naar gebruik

De Evoko Naso is een heel flexibele cloud-oplossing, die op elk moment kan worden op- of afgeschaald. Hierdoor kan de oplossing moeiteloos meegroeien met de veranderende behoeften van een organisatie. Bovendien kan het systeem worden uitgebreid met aanvullende modules voor extra functionaliteit. Het mooie van dit systeem is dat je alleen betaalt voor wat je daadwerkelijk gebruikt. De basisfunctionaliteit voldoet al aan de eisen van veel organisaties. Denk aan het bekijken van de beschikbaarheid van vergaderruimtes op het display, het maken van ad-hoc reserveringen ter plaatse, reserveringen inplannen via Outlook of de app, het automatisch inchecken en vrijgeven van ruimtes én de mogelijkheid om rapporten te genereren.

evoko naso

Deskundige begeleiding van begin tot oplevering

In een tijd waarin audiovisuele en IT-producten steeds meer verweven raken, beschikt niet elke reseller over de benodigde IT-expertise om deze projecten succesvol bij klanten te implementeren. AplusK biedt ondersteuning. Door vanaf het begin bij het project betrokken te zijn, neemt AplusK direct de juiste kennis mee om het project gezamenlijk succesvol te maken. Van (product)demonstraties tot installatie en configuratie in het IT netwerk van de klant. Uiteraard doet AplusK dit altijd in nauwe samenwerking met én in naam van de reseller. Een samenwerking die toegevoegde waarde biedt tijdens de implementatiefase, maar ook daarna. Doordat AplusK volledig op de hoogte is van het systeem, kunnen ze klanten ondersteunen bij updates en upgrades. En als dat nodig is, staat AplusK altijd klaar. Als Value Added distributeur staat de organisatie achter zijn oplossingen en zijn ze er voor hun partners. De telefoon wordt altijd beantwoord.

evoko naso beschikbaar

Share. Facebook LinkedIn WhatsApp Email
Vorige artikelNine-to-five niet langer standaard voor meeste werknemers
Volgende artikel Maxhub breidt activiteiten uit met Europese showroom in Amsterdam

Gerelateerde berichten

Jalema

Doek valt voor Jalema, eigenaar hoopt op doorstart

Novaka inspireert leden en leveranciers rond duurzaamheid

Novaka zoekt betrokken ondernemers voor versterking bestuur

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 4
11:45 - 20:00

Architecten Wielerkoers 2025

sep 14
14 september - 16 september

Spot On Retail

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta meeting

sep 26
Gehele dag

Officers world – Lustrum bijeenkomst

okt 3
3 oktober - 4 oktober

De Nationale Franchise Beurs 2025

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!