AplusK, Benelux distributeur van Evoko , levert resellers een uitgebreide oplossing voor het efficiënt beheren van vergaderruimtes en werkplekken. Met een sterke focus op technische en commerciële ondersteuning, met name op het gebied van IT-integratie, voegt AplusK aanzienlijke waarde toe aan deze oplossingen.
Voortdurende innovatie
Al meer dan 15 jaar is AplusK een toegewijde distributeur van Evoko-producten. Wat ooit begon met de Evoko Room Manager, een oplossing voor het reserveren van vergaderruimtes, is uitgegroeid tot een uitgebreid assortiment van Workplace Solutions, waaronder werkplekbeheer. AplusK is na al die jaren nog net zo enthousiast over het product en de mogelijkheden. Dit komt zowel door de hoogwaardige hardware en gebruiksvriendelijke software, als door de voortdurende innovaties van Evoko. Recent voorbeeld is de overname van Evoko door Biamp, een specialist in samenwerkingsoplossingen. Dit brengt weer legio mogelijkheden met zich mee.
Flexibiliteit in betalen naar gebruik
De Evoko Naso is een heel flexibele cloud-oplossing, die op elk moment kan worden op- of afgeschaald. Hierdoor kan de oplossing moeiteloos meegroeien met de veranderende behoeften van een organisatie. Bovendien kan het systeem worden uitgebreid met aanvullende modules voor extra functionaliteit. Het mooie van dit systeem is dat je alleen betaalt voor wat je daadwerkelijk gebruikt. De basisfunctionaliteit voldoet al aan de eisen van veel organisaties. Denk aan het bekijken van de beschikbaarheid van vergaderruimtes op het display, het maken van ad-hoc reserveringen ter plaatse, reserveringen inplannen via Outlook of de app, het automatisch inchecken en vrijgeven van ruimtes én de mogelijkheid om rapporten te genereren.
Deskundige begeleiding van begin tot oplevering
In een tijd waarin audiovisuele en IT-producten steeds meer verweven raken, beschikt niet elke reseller over de benodigde IT-expertise om deze projecten succesvol bij klanten te implementeren. AplusK biedt ondersteuning. Door vanaf het begin bij het project betrokken te zijn, neemt AplusK direct de juiste kennis mee om het project gezamenlijk succesvol te maken. Van (product)demonstraties tot installatie en configuratie in het IT netwerk van de klant. Uiteraard doet AplusK dit altijd in nauwe samenwerking met én in naam van de reseller. Een samenwerking die toegevoegde waarde biedt tijdens de implementatiefase, maar ook daarna. Doordat AplusK volledig op de hoogte is van het systeem, kunnen ze klanten ondersteunen bij updates en upgrades. En als dat nodig is, staat AplusK altijd klaar. Als Value Added distributeur staat de organisatie achter zijn oplossingen en zijn ze er voor hun partners. De telefoon wordt altijd beantwoord.