Iedere klant die tussen 1 april en 31 mei voor € 500,- excl. BTW aan Jabra-producten afneemt, krijgt hierbij een fles Italiaanse Prosecco cadeau. Wanneer zij daarnaast éénmalig hun contactgegevens achterlaten, maken ze bovendien kans op een tweedaagse reis naar de hoofdstad van Italië.
Ontzorgen
Ontzorgen van ondernemers op het gebied van telecom gaat tegenwoordig overigens verder dan het leveren van een goede headset. BST Group werkt op communicatiegebied al meer dan 30 jaar intensief samen met fabrikanten zoals Jabra en tot grote tevredenheid van klanten. Maar goede communicatie leveren vergt soms meer, stelt algemeen directeur Astrid van Beek-Littooij van BST Group. Meedenken met de klant en maatwerk leveren is dan ook waar de communicatiespecialist zich mee onderscheidt.
“We willen onze klanten bedanken met de actie die we in samenwerking met Jabra aanbieden. Maar wat we doen, gaat veel verder. Wij kijken samen met onze klanten hoe we hun communicatie-omgeving kunnen optimaliseren. En dat heeft lang niet altijd met technologie te maken.”
Aanpak geluidshinder
Een bekend voorbeeld is geluidshinder in een kantoortuin, of een galm die een goed telefoongesprek hindert. De negatieve impact is vaak veel groter dan je denkt, stelt Van Beek-Littooij. “Mensen die hun klanten niet verstaan, moeten soms opnieuw moeten bellen vanaf een andere plek. Je kunt er zelfs klandizie door verliezen.”
Daarom gaat BST langs bij klanten, om te kijken of er behalve headsets voor eenvoudige communicatie meer nodig is om die communicatie te optimaliseren. Dat kan bijvoorbeeld het afstemmen van een headset zijn op een medewerker met gehoorproblemen. Maar het kan ook het installeren van wand- of plafondpanelen zijn om de akoestiek te verbeteren.
Onderscheiden
“Het gaat dus om het volledig ontzorgen van een klant op het gebied van telecom”, benadrukt Van Beek-Littooij. “Het leveren van een headset of ander communicatiemiddel is vaak pas het begin. Aan de ene kant is het helaas bij veel aanbieders ook het einde. Aan de andere kant is dit iets waarmee wij ons weten te onderscheiden.”
BST Group bedankt klanten met winkans tweedaagse stedentrip naar Rome
2 Min leestijd