KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Achtergrond»Centralpoint zet vol in op hybride werken
Achtergrond

Centralpoint zet vol in op hybride werken

4 november 20202 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Hybride werken is de toekomst. Centralpoint grijpt dit moment aan om deze toekomst te omarmen. Dat betekent dat het bedrijf, met honderden medewerkers die voortaan gedeeltelijk thuiswerken, een gigantische leegstand voorziet van kantoorpanden in Amstelveen en Nijmegen. Net als veel andere bedrijven heeft Centralpoint de afgelopen tijd onderzocht welke opties er rondom huisvesting zijn. Hieruit kwam een duidelijke conclusie naar voren: het is, door de vlucht die het digitaal samenwerken en thuiswerken de afgelopen tijd heeft genomen, simpelweg niet meer nodig om meerdere kantoorpanden aan te houden in Nederland.

Kantoorpand Amstelveen sluit

Daaropvolgend is besloten om het kantoorpand in Amstelveen te sluiten. Voor alle medewerkers wordt een thuiswerkplek gefaciliteerd en is de organisatie bovendien bezig met het creëren van ‘social meeting points’: ontmoetingsplekken waar medewerkers elkaar en externen kunnen treffen, kunnen samenwerken en bijpraten. De organisatie is momenteel met de verhuurder in overleg wanneer het pand in Amstelveen definitief verlaten zal worden, maar zeker is dat per 1 januari 2021 alle medewerkers van vestiging Amstelveen hybride gaan werken vanuit huis, op kantoor in Nijmegen en op social meeting points.

Luuk Slaats, CEO Centralpoint: “Wij zien dit als een volgende fase in de reis die we met Centralpoint zijn gestart. Een reis die we maken om de beste en grootste IT-dienstverlener in de Benelux te zijn en te blijven. Maar ook een reis waarin deze beslissing natuurlijk niet was voorzien, zoals vele veranderingen rondom COVID-19 dat niet zijn. Wij zijn er echter van overtuigd dat deze keuze bijdraagt aan de toekomst van onze organisatie. Iedere medewerker van Centralpoint is zeer belangrijk voor ons succes. Wij willen onze medewerkers in Amstelveen dan ook voor onze organisatie behouden. Voor de medewerkers in Amstelveen geldt dat zij vanaf 1 januari 2021 een passende thuiswerkplek gefaciliteerd krijgen en hybride gaan werken. Samen met hen bouwen we door aan een ongekend sterk Centralpoint.”

Vorige artikelBruna-eigenaar benoemt voormalig topman Big Bazar tot commissaris
Volgende artikel Ahrend sluit vestiging Culemborg en schrapt 200 banen

Gerelateerde berichten

De grens tussen post- en pakketbezorging vervaagt in rap tempo. Onder invloed van digitalisering, veranderend consumentengedrag en technologische innovaties transformeert de markt van traditionele post naar een breder bezorglandschap.

Pakketbezorging maakt sprong vooruit, brievenpost onder druk

e retailrevolutie: Innovatie, onzekerheid en de uitdagingen voor Nederlandse ondernemers

De retailrevolutie: Innovatie, onzekerheid en de uitdagingen voor Nederlandse ondernemers

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

sep 26
Gehele dag

Officers world – Lustrum bijeenkomst

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!