KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Distributie»Meest gelezen nieuws»Chatbot van Roos helpt consumenten met beste sim only abonnement
Meest gelezen nieuws

Chatbot van Roos helpt consumenten met beste sim only abonnement

5 december 20182 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Door antwoord te geven op een aantal vragen over het gebruik en voorkeuren geeft de Roos Chatbot advies over het beste sim only aanbod. Gebruikers hoeven geen account aan te maken. De Roos chatbot geeft gebruikers het verleng aanbod bij de huidige mobiele provider en de drie beste overstap aanbiedingen bij andere providers. Heeft de klant al een goed aanbod, dan vertelt Roos dat ook. Wil een gebruiker direct verlengen of overstappen dan kan dat direct vanuit de Roos chatbot.

Eerste chatbot voor sim only abonnementen

Gerard Laanstra, CTO van Roos licht toe: “We zijn hiermee de eerste digitale assistent voor sim only abonnementen in Nederland. De chatbot werkt sneller dan een website of mobiele app en veel makkelijker dan een online formulier. Het is een eerste voorbeeld hoe de technologie van Roos dadelijk op verschillende platformen beschikbaar zal zijn. Ons doel is om continue de intelligentie en data integraties achter onze virtuele assistent te verbeteren, zodat de digitale assistent je [de consument] kan helpen zoals een adviseur dat zou doen in de offline wereld”.

Snelle uitbreiding van advies via Facebook Messenger

Naast advies over het beste sim only abonnement is het al mogelijk via Roos op Facebook Messenger advies over het beste stroom en gas abonnement te krijgen. Het aanbod wordt binnenkort uitgebreid met internet/tv/bellen en verzekeringen. Het intelligente systeem van Roos helpt consumenten bij het kiezen van het beste aanbod voor hun situatie en voorkeuren. De doelgroep waar Roos zich hiermee op richt is de consument die ‘altijd online’ en in beweging is. Het voordeel van Facebook Messenger is dat het persoonlijk en asynchroon is. Gebruikers kunnen een bericht sturen terwijl ze aan het werk zijn of een film bekijken. Gerard Laanstra over de ontwikkelingen: “Wij zijn trots dat Roos de eerste sim only abonnementen vergelijker in Nederland is die gebruik maakt van Facebook Messenger en advies geeft over het voordeligste sim only abonnement door het grootste wereldwijde sociale netwerk. En we gaan dit verder uitbreiden met diensten zoals verzekeringen.”

Vorige artikelVodafoneZiggo stelt gigabitnetwerk in 2020 beschikbaar in Utrecht
Volgende artikel Partners van dean one krijgen met Mobile Wholesale unieke toegang tot @Work-portfolio T-Mobile

Gerelateerde berichten

jaar in cijfers

2022: een jaar in cijfers

Ronald Kahn voor web

Topondernemer Roland Kahn gastspreker Officers World

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

mei 21
10:30 - 17:00

ALV Novaka

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!