KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Distributie»Meest gelezen nieuws»ComServe en Brand New Service gaan samen als ComServe Group
Meest gelezen nieuws

ComServe en Brand New Service gaan samen als ComServe Group

5 december 20183 Min leestijd
Delen
Facebook LinkedIn Email WhatsApp

Visie – UPTIME is een must voor maximale klantentevredenheid. Service verschuift van een transactioneel break fix-model naar een op abonnementen gebaseerd model dat gericht is op het maximaliseren van product-uptime. De verwachtingen van klanten veranderen. Meer dan ooit zijn klanten op zoek naar Service Level Agreements (SLA’s) die de uptime van het product garanderen. Het wordt steeds belangrijker om ervoor te zorgen dat de downtime wordt geminimaliseerd (of bij voorkeur geëlimineerd). In deze uptimewereld ligt er veel meer de nadruk op voorspellend onderhoud – proactief materiaal repareren voordat het faalt, dit om optimaal product-time en klanttevredenheid te garanderen.

Een groot aantal devices zijn essentieel onderdeel van ons bestaan. Hierdoor stijgt de vraag naar continuïteit van deze devices. De gebruiker gaat ervan uit dat wanneer je iets bestelt het er zo snel mogelijk is, inclusief full service installatie en ondersteuning. Wanneer er daarna een defect of retourzending noodzakelijk is, verwacht de klant hetzelfde enthousiasme in de retourzending of het reparatietraject. In een markt waarin het verschil van behoefte tussen een zakelijke gebruiker of reguliere consument nivelleert, biedt dit volop kansen. Als leverancier wil je een verrassend complete dienstverlening aanbieden en tevens jezelf positief onderscheiden op een negatief geladen moment. Door de krachten te bundelen is dat exact wat ComServe Group biedt.

De doelstelling van ComServe Network
Stan Walterbos, managing director ComServe; “de enige constante factor is de steeds sneller wordende verandering in een markt waarin reparatie, refurbishment en lifecycle solutions steeds meer aandacht krijgen. Reparaties verschuiven van centraal naar decentraal. De gebruiker wenst continuïteit, zo snel mogelijk en op elke locatie. Snelle doorlooptijden en een hoge kwaliteit zijn dan essentieel, iets waar we bij ComServe goed in slagen. Door het direct toevoegen van de logistieke slagkracht van Brand New Service kunnen wij in één keer de gewenste flexibiliteit bieden die de markt vraagt. Service waar je maar wilt en wanneer je maar wilt! Thema’s als 24/7 full service bezorging & installatie, reparatie on- & off-site, 4-uurs vervangservice, refurbishment en retourstromen kunnen nu volledig door onze eigen mensen & operaties uitgevoerd worden”.

De ambitie van Brand New Service
Sebastiaan d’Anjou, managing director Brand New Service; “1,5 jaar geleden zijn we gestart met een duidelijke visie op de aftersales & servicemarkt. Met de overname van ProAssist eind 2016 hebben we een unieke kans gegrepen voor een mooie basis. De positieve resultaten die we in 2017 hebben geboekt, hebben geleid tot een sterke groeiverwachting. Onder de gezamenlijke naam ComServe Group bereiken we direct de gewenste omvang. Met 250 collega’s en een omzet van fors boven de 20 miljoen kunnen we ons weer gaan richten op een volgende fase van onze buy&build strategie. Naast een aantal mooie nieuwe klanten liggen er innovatieve concepten klaar. Tevens zullen we ons blijvend oriënteren op het gebied van over te nemen bedrijven, zeker als dit past bij onze visie en onze propositie versterkt”.

Share. Facebook LinkedIn WhatsApp Email
Vorige artikelVodafoneZiggo stelt gigabitnetwerk in 2020 beschikbaar in Utrecht
Volgende artikel Partners van dean one krijgen met Mobile Wholesale unieke toegang tot @Work-portfolio T-Mobile

Gerelateerde berichten

jaar in cijfers

2022: een jaar in cijfers

Ronald Kahn voor web

Topondernemer Roland Kahn gastspreker Officers World

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 4
11:45 - 20:00

Architecten Wielerkoers 2025

sep 14
14 september - 16 september

Spot On Retail

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta meeting

sep 26
Gehele dag

Officers world – Lustrum bijeenkomst

okt 3
3 oktober - 4 oktober

De Nationale Franchise Beurs 2025

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!