KBM
  • Home
  • Supplies
  • Office Magazine
  • Machines
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Distributie
  • Events
    • BOP Awards 2022 – KBM
    • Alle events
  • KBM
  • Bedrijven
  • Home
  • Evenementen
  • KBM
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • Supplies
  • Office Magazine
  • Machines
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Distributie
  • Events
    • BOP Awards 2022 – KBM
    • Alle events
  • KBM
  • Bedrijven
KBM
Home»Distributie»Kantoorvakhandel van de maand: Heldense Kantoor Installaties
Distributie

Kantoorvakhandel van de maand: Heldense Kantoor Installaties

28 januari 20214 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Een onderneming waarvan je weet dat je er terecht kunt voor alles wat met het kantoor te maken heeft. Dat is Heldense Kantoor Installaties. Ideaal gelegen aan de rand van het centrum van het Limburgse Panningen, met vakkundige medewerkers die klanten graag helpen. Het maakt niet uit of het om een markeerstift of om een complete kantoorinrichting gaat, persoonlijke service staat voorop.

We gaan eerst even terug in de tijd met oprichter Math Bouten. “Op 1 augustus 1978 ben ik samen met Ton Peeters gestart in het centrum van Panningen. In 1986 zijn we verhuisd naar een andere locatie waar we nu nog steeds gevestigd zijn. Hier hebben we een stuk meer ruimte en kunnen we onze plannen verder ontwikkelen. Sinds januari 2017 staat mijn dochter Joyce naast me. Hiermee is de continuïteit gewaarborgd en kan ik me iets meer terugtrekken, hoewel ik aan de zijlijn altijd betrokken zal blijven,” aldus Math.

Veelomvattend assortiment

Het assortiment en het aanbod van Heldense Kantoor Installaties is veelomvattend. Je vindt er onder andere alles op het gebied van kantoorbenodigdheden, kantoormachines, meubilair, facilitaire artikelen, toners en cartridges. Daarnaast beschikt de vakhandel over een eigen copy corner. Daar kunnen klanten terecht voor kleur en zwart-wit prints en kopieën tot en met A3 formaat.
Voor iedere klant de juiste oplossing

Math Bouten vertelt enthousiast over de Heldense Kantoor Installaties: “Het is een mooi bedrijf met veel afwisseling. Geen enkele dag is bij ons hetzelfde en daardoor blijf het boeiend. Juist in deze branche gaan de veranderingen razendsnel en is het belangrijk dat we altijd up-to-date zijn en het juiste advies geven. Die veranderingen zie je niet alleen in de techniek maar ook op de werkplek. Zeker nu met de thuiswerkplek. Het is belangrijk dat de werkplek is afgestemd op de houding van de medewerker en de werkzaamheden. Eenvoudige tips en kleine aanpassingen leiden vaak al tot grote veranderingen met direct resultaat. Samen met de klant kijken naar een passende oplossing voor iedere situatie, is iets waar we iedere dag weer mee bezig zijn.”

Succesvol door ergonomie
Sinds 2017 versterkt Joyce het team en het aanbod van HKI. “Ik ben in 2008 afgestudeerd als interieurarchitect en ben aangesloten bij de Beroepsvereniging van Nederlandse Interieurarchitecten. Na een aantal jaren werkervaring bij diverse architecten- en ontwerpbureaus, ben ik bij Heldense Kantoor Installaties aan de slag gegaan. En daar ben ik nog steeds iedere dag blij om. Het is écht zo dat bedrijven die een aangenaam en ergonomisch verantwoord interieur hebben succesvoller zijn. Je komt een stuk beter over bij de klant en nog belangrijker: de werknemers voelen zich veilig en comfortabel en zijn daardoor gemotiveerder,” vertelt Joyce. “Ook in deze ontwikkeling staat advies op maat centraal. Door goed te luisteren inventariseren we de wensen en behoeften en bezoeken we de locatie. Aan de hand van overzichtelijke plattegronden, moodboards en/of 3D-schetsen maken we het ontwerp visueel. Dit kunnen we zo uitgebreid maken als dat de klant wil, denk hierbij aan: meubilair, kleur, materiaal, verlichting, raambekleding, signing en accessoires. De belangrijkste pijler hierbij is de identiteit van het bedrijf die we samen naar voren laten komen. Buiten het inrichten denken we ook mee met nieuwbouw en verbouwingen. Je merkt dat de opdrachtgevers dit prettig vinden, zij worden ontzorgd en kunnen zich bezighouden met hun corebusiness”

Ondernemen tijdens de coronacrisis:

Tijdens de Corona periode hebben we een verschuiving gezien in de verkoop van ons assortiment. De vraag naar facilitaire artikelen, cartridges/ toners, printers en thuiswerkplekken is enorm gestegen. Met name de vraag naar ergonomische bureaustoelen is groot. Daarom hebben we ons assortiment bureaustoelen nog eens kritisch bekeken zodat we iedereen een passende stoel kunnen aanbieden en kunnen laten zien!

Vorige artikelSharp introduceert veilige printer voor thuiswerkers
Volgende artikel Pakketpunten PostNL: lagere vergoeding, hogere werkdruk

Gerelateerde berichten

Jos en Jolanda Erkamp met Multicopy Den Haag Ondernemers van het Jaar

Lyreco door zorgorganisaties verkozen tot beste leverancier van 2020 en 2021

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen
Current Month
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Abonnement
  • Adverteren
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2022 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.