KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards – KBM
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • Evenementen
  • KBM magazine
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards – KBM
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Distributie»Meest gelezen nieuws»KPN start open bèta voor vernieuwde MijnKPN
Meest gelezen nieuws

KPN start open bèta voor vernieuwde MijnKPN

5 december 20182 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Volledig redesign MijnKPN
De vernieuwde MijnKPN app en website zijn van top tot teen onder handen genomen. Zo heeft de app een heel nieuw design gekregen, waarbij de gebruikerservaring centraal staat. Daarnaast is de code helemaal from scratch opgebouwd, voor snellere prestaties van het platform.

De nieuwe MijnKPN krijgt bij de lancering dezelfde functionaliteiten als de huidige MijnKPN. Door het gebruik van nieuwe code kunnen we toekomstige functionaliteiten sneller bouwen en releasen. De ontwikkeling van de vernieuwde MijnKPN vindt volledig in house plaats bij het App Center van KPN.

Open ontwikkelproces
KPN kiest voor een open ontwikkelproces, waarbij klantfeedback een belangrijke pijler is. In de afgelopen maanden heeft KPN met een kleine groep mensen de app al getest in een gesloten bèta. Vanaf vandaag is de testversie voor elke klant van KPN beschikbaar en kunnen alle klanten meedoen met het verbeteren en testen van de vernieuwde MijnKPN.

De voortgang van de ontwikkeling van de app is te volgen via kpn.com/nieuwemijnkpn. Elke mijlpaal tijdens het ontwikkelproces zal hierop vermeld worden. Via deze pagina kunnen klanten zich ook aanmelden voor de open testversie voor zowel Android en iOS, en de vernieuwde webomgeving.

“MijnKPN heeft als missie klanten te helpen om alles uit hun KPN-producten te halen.” aldus Paul van Arendonk, Marketing Manager Apps & Selfcare. “Het doel is om van MijnKPN een best in class selfservicekanaal te maken. Dit doen we door de app en website zo te ontwerpen dat deze helemaal is toegespitst op de persoonlijke behoefte van de klant. Door klanten te betrekken bij de ontwikkeling krijgen we in een vroeg stadium waardevolle feedback van de eindgebruiker die we gelijk kunnen implementeren. We zijn gestart met een gesloten testversie met een kleine selectie klanten (superusers van het KPN Forum) en collega’s; hier hebben we al de nodige waardevolle feedback uit gekregen. De open testversie is een logische vervolgstap waarbij we nog meer inzichten kunnen verzamelen en MijnKPN op een transparante, open wijze, door kunnen ontwikkelen.”

Vorige artikelVodafoneZiggo stelt gigabitnetwerk in 2020 beschikbaar in Utrecht
Volgende artikel Partners van dean one krijgen met Mobile Wholesale unieke toegang tot @Work-portfolio T-Mobile

Gerelateerde berichten

2022: een jaar in cijfers

Topondernemer Roland Kahn gastspreker Officers World

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen
Current Month
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Abonnement
  • Adverteren
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!