KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Hybride werken»Leveren thuiswerkplekken krijgt vorm
Hybride werken

Leveren thuiswerkplekken krijgt vorm

2 december 20202 Min leestijd
leveren thuiswerkplekken krijgt vorm1
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Langzaam maar zeker komen initiatieven van de grond om thuiswerkservices aan te bieden voor grotere organisaties. Zo zijn recent Ahrend en Facilicom, deels in samenwerking met elkaar, gestart met de levering van thuiswerkplekken.

De nieuwe dienst van Facilicom omvat diensten als schoonmaak, health coaching, connectiviteit van de (IT-)apparatuur, veiligheidsoplossingen en een ergonomische werkplek.

Aansluiten bij behoefte medewerkers thuis
Martijn de Groot is bij Facilicom verantwoordelijk voor het nieuwe modulaire concept. Hij legt tegenover nieuwsplatform Facto.nl uit dat onder de nieuwe dienst eigenlijk alles valt wat aansluit bij de behoeften van werknemers thuis. Dat is bijvoorbeeld ook ondersteuning voor mentale en fysieke fitheid, arbotechnisch goedgekeurd werkplekmeubilair met bijbehorende randapparatuur, zoals een noise cancelling hoofdtelefoon en een koeriersbox. Bedrijven kunnen drie varianten aan hun werknemers aanbieden: Goed, Premium en Happy@Home.
Diensten die de dienstverlener niet zelf kan leveren, worden verzorgd door partners als Guidion, Ahrend en Ricoh.

Ahrend

Ahrend biedt zelf ook een uitgebreide thuiswerkservice en adverteert daar ook uitgebreid mee op de radio. Ahrend start met het inventariseren van de behoeften, samen met de HR-afdeling. Met de inkoopafdeling worden de financieringsmogelijkheden – van koop, huur tot lease. En met de facilitair medewerker de bestel-, aflever- en retourprocedure.
De medewerker kiest vervolgens zelf uit het totale thuiswerkassortiment de thuiswerkplek die bij hun functie en interieur past. Dat kan via een webshop-op-maat. Daar plaatst elke medewerker eenvoudig zijn persoonlijke bestelling.
Ahrend brengt na bestelling de werkplek bij de medewerkers thuis. Daarbij geven we direct advies over de juiste instelling/afstelling.

Maandelijks ontvangt de klant een gedetailleerd overzicht van alle bestellingen en een verzamelfactuur.

Vorige artikelPaagman met it-dienstverlener in thuiswerkservice
Volgende artikel Anonieme schenking goed voor 1.000 back-to-school pakketten

Gerelateerde berichten

Ahrend boekt duurzame vooruitgang ondanks omzetdaling inrichting kantoor

Ahrend boekt duurzame vooruitgang ondanks omzetdaling

ComfortRead van BakkerElkhuizen vergroot leescomfort en werkplezier

ComfortRead van BakkerElkhuizen vergroot leescomfort en werkplezier

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

mei 21
10:30 - 17:00

ALV Novaka

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!