Binnenkort verschijnt de eerste editie van het nieuwe magazine OFM, waarvan de eerste editie begin oktober van dit jaar verschijnt. Een gloednieuwe opmaak, een eigentijds concept en een uitgebreid team. Een magazine in het hart van de doelgroep; dedicated beslissers rond investeringen en strategie met betrekking tot de (digitale) werkplekken van middelgrote en grote organisaties.
“Wij merken dat deze groep behoefte heeft aan duidelijkheid, antwoorden en goed onderbouwde business cases”, vertelt hoofdredacteur en uitgever Joost Heessels. “Als uitgever van mediaplatformen als KBM, Officemagazine, TBM, Connexie en Telecommagazine weten we als geen ander wát de trends zijn, welke ontwikkelingen er aan komen én hoe eindgebruikers denken en handelen.”
“Met OFM bieden we een uniek platform om dedicated eindgebruikers als facilitair-, office-, HR- en IT-managers aan de ene kant en C-level management aan de andere kant optimaal te informeren en inspireren als het gaat om keuzes rond inrichting, hardware investeringen, gebruik en strategie rondom de (digitale) werkplek. We focussen daarbij op organisaties met 50+ werkplekken, waar kennis over deze onderwerpen in huis is en waar veelal rechtstreeks met de producent/fabrikant zaken wordt gedaan.
Kortom, OFM biedt een platform waar zowel aanbieders als afnemers al langer op wachten. Laten we samen de kans grijpen om de markt optimaal te informeren én inspireren. Om zo de efficiency, de vitaliteit en het werkplezier van mensen in in hun (thuis)kantoor omgeving te vergroten!”
Lees hier de dummy: https://bit.ly/OFMmediakit