KBM
  • Home
  • Supplies
  • Machines
  • Facilitair
    • Coffee Pro
    • Facilitair
  • Distributie
  • Events
    • BOP Awards – KBM
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM
    • OFM
  • Bedrijven
  • Home
  • Evenementen
  • KBM
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • Supplies
  • Machines
  • Facilitair
    • Coffee Pro
    • Facilitair
  • Distributie
  • Events
    • BOP Awards – KBM
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM
    • OFM
  • Bedrijven
KBM
Home»Bedrijven»Navigator viert dertigjarig jubileum met internationale tournee
Bedrijven

Navigator viert dertigjarig jubileum met internationale tournee

14 december 20223 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Navigator, het bekende merk voor office paper, bestaat dertig jaar. Dit is een belangrijke mijlpaal in de geschiedenis van de Portugese papierfabrikant The Navigator Company. Reden genoeg om het dertigjarig jubileum luister bij te zetten met een internationale tournee langs vele landen binnen en buiten Europa, onder meer in België te Antwerpen begin oktober. Het decor was een majestueuze, historische locatie, de Botanic Sanctuary, waar ruim dertig relaties uit de Benelux gastvrij werden ontvangen en toastten op het heuglijke feit. 

Navigator is uitgegroeid tot het best verkochte premium papiermerk ter wereld en een referentie voor A4-papier. Navigator, gelanceerd in 1992, is een goed voorbeeld van een product dat is ontworpen en geproduceerd in Portugal en dankzij de uitstekende specs internationaal wordt erkend. Dan gaat het om kenmerken als branding, service, kwaliteit, multifunctionaliteit, technologie, innovatie en respect voor het milieu. Navigator heeft enkele honderden klanten in meer dan 140 landen. 

Duurzaamheidsverhaal 

Al drie decennia lang schrijft het kantoorpapiermerk Navigator een succesverhaal, waarmee The Navigator Company zich naar eigen zeggen heeft ontwikkeld tot de grootste Europese producent van druk- en schrijfpapier. ‘Innovatie is daarbij een belangrijke onderscheidende factor, maar de passie, toewijding en het vertrouwen van onze klanten zijn een sterke drijfveer voor het succes van koploper Navigator’, aldus de Portugese producent. 

‘In een tijd van groeiend wereldwijd bewustzijn over klimaatverandering heeft papier een prominente plaats verworven binnen duurzaamheid en de circulaire economie, gebaseerd op producten gemaakt van natuurlijke, hernieuwbare, recyclebare en biologisch afbreekbare grondstoffen. Elk vel Navigator-papier heeft een duurzaamheidsverhaal te vertellen’, meent The Navigator Company. 

‘Onze toekomstige uitdagingen zijn het vermogen om anders te denken en innovatieve, duurzame mogelijkheden te benutten. Dit heeft altijd deel uitgemaakt van het DNA van Navigator en zal de focus van het bedrijf blijven. Het papiermerk Navigator is een voorbeeld van die inspanningen, waardoor het zijn naam heeft gegeven aan ons bedrijfsmerk. Het merk is de drijvende kracht achter een keten die meer dan zeventig jaar geleden in Portugal is ontstaan.’ 

130 miljoen pakken papier 

Centraal in de missie van The Navigator Company staan mensen, hun levenskwaliteit en de toekomst van de planeet, die zorgen voor de nodige inspiratie. ‘We willen duurzame waarde genereren voor de samenleving als geheel in de zoektocht naar een betere toekomst. Niet alleen door onze resultaten, maar ook met behulp van onze kennis, onze ervaring en de bescherming van natuurlijke hulpbronnen en biodiversiteit. Dit is ook onze focus en inzet voor de toekomst’, luidt de verklaring van de fabrikant. 

Sinds de lancering van Navigator is het concern erin geslaagd om meer dan 130 miljoen pakken papier aan eindgebruikers te leveren. ‘Dit zou niet mogelijk zijn zonder het toegewijde personeel van Navigator en zijn waardevolle klanten en relaties, met wie we samen dit jubileum willen vieren.’ 

Vorige artikelGZ OfficeXperience uitgeroepen tot beste kantoorinrichter van Nederland
Volgende artikel Groothandels in ICT doen goede zaken in derde kwartaal 2022

Gerelateerde berichten

Meer omzet, maar minder winst voor Canon in 2022

Staples Canada zet stap in telecom

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen
Current Month
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Abonnement
  • Adverteren
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.