Hiermee willen organisaties kunnen voldoen aan de snel evoluerende en toenemende vraag van de klant. De resultaten van de studie Future of Field Operations wijzen erop dat er zal worden geïnvesteerd in disruptieve technologieën en zakelijke mobiele apparaten om de productiviteit van de medewerkers en klanttevredenheid op de werkvloer, waaronder wagenparkbeheer, bewijs van levering en directe workflow voor winkellevering, te verbeteren.
“De versnelling van e-commerce en de verhoogde verwachtingen van klanten stuwen de behoefte naar ontwikkelingen en technologische investeringen,’’ zegt Jim Hilton, directeur Vertical Marketing Strategy, Manufacturing, Transportation & Logistics van Zebra Technologies. “Onze studie laat zien hoe groeiende uitdagingen in verband met de on-demand economie, organisaties ertoe aanzetten transformerende, disruptieve technologieën, zoals augmented reality en intelligente labels te implementeren. Dit om de zichtbaarheid te vergroten, business intelligence te integreren en concurrerend te blijven.”
Zebra Technologies levert end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, bezittingen en data met elkaar verbinden.
Onderzoek: ‘verhoogde investeringen in technologie moeten topprioriteit zijn voor bedrijven’
1 Min leestijd
Vorige artikelForbo doet licht uit tijdens Earth Hour
Volgende artikel Onderzoek Mindspace: behoefte aan aangepaste kantoortuin