KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards – KBM
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards – KBM
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Distributie»Meest gelezen nieuws»Online-event Adveo pakt goed uit
Meest gelezen nieuws

Online-event Adveo pakt goed uit

30 oktober 20203 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

De hele middag was het op de virtuele beursvloer een drukte van belang. Met 61 webinars, 336 bezoekers en meer dan 1.300 contacaten was het een strak georganiseerd evenement, waarbij de dealer bijgepraat werd door de partner leveranciers van Adveo.
Van te voren kregen de ingeschreven dealers een box opgestuurd met versnaperingen voor tijdens de beurs. “Catering is belangrijk tijdens onze beurzen” aldus Robbie Vermeulen, inkoop-merchandising directeur bij Adveo. “We hebben de dealers zo veel mogelijk het idee gegeven dat ze écht op een beurs waren- zoals ze het gewend zijn van ons.”

“Ons Adveo Team heeft de infrastructuur zelf gebouwd” zegt Erwin Snoeker, sales/country director van Adveo. “Een hoogstandje om al die mensen bij de juiste webinars te krijgen, op een manier die klantvriendelijk is en ook werkt. Het was best spannend, maar vanaf het begin van de beurs zagen we dat de mensen hun weg vonden”. Met 336 bezoekers is dit een zeer geslaagd evenement – waarbij er meer dan 1.300 klantcontacten geweest zijn onderling.

Echte beurs nabootsen
Roland Laschet; “Het is een hele uitdaging geweest. Al vroeg in de voorbereidingen zagen we dat de kans op een fysiek event heel klein was. Dus zijn we meteen met een online alternatief aan de slag gegaan. Het meeste hebben we zelf gedaan en het is een heel leuk event geworden dat voor herhaling vatbaar is. Daarbij hebben we geprobeerd om alle elementen van een echte beurs in te passen. Om het gebrek aan catering goed te maken, altijd belangrijk bij onze events, hebben we een snackpakket opgestuurd. En ook hier is content king, de aandacht krijgen en vasthouden.“
“Ik heb van tevoren wel klamme handen gehad”, erkent Erwin Snoeker. “Gaan mensen wel komen? Nou dat is prima gelukt. Ook de leveranciers waren in eerste instantie weifelend, maar zijn nu enthousiast. Ook de klanten hebben heel positief gereageerd, ook mensen van wie je het niet direct verwacht. Er zijn zeker nog zaken voor verbetering vatbaar, niet alle leveranciers waren even goed voorbereidt. De interactiviteit kan nog beter, zodat je je nog meer op een beursvloer waant.”

“Volgend jaar hopen we dat rond deze tijd het virus getemd is en we elkaar weer fysiek kunnen ontmoeten op onze AdveoWorld” zegt Roland Laschet, MD Benelux. “Maar we hebben ook geleerd van dit prachtige project en zullen in de toekomst dit nog meer gaan gebruiken voor het mogelijk maken van ontmoetingen van onze partners, zowel aan leveranciers- als aan klantzijde “.

Vorige artikelHelft zakelijk Nederland bestelt producten online
Volgende artikel Unieke verlenging hoofdsponsorschap Office Centre bij FC Groningen

Gerelateerde berichten

BIC: Een duurzame aanpak

Casio fx-82NL: meer dan een standaard rekenmachine

KBM Magazine
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen
Current Month
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Abonnement
  • Adverteren
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!