Volgens Vincent Alkema, directeur van Op=Op Voordeelshop past de overname van het telecomassortiment van het inmiddels failliete Kijkshop volledig in de ambitieuze groeiplannen van de retailer, die binnen een aantal jaren wil doorgroeien naar 350 eigen winkels. “Met onze 148 winkels zijn we nu al een veel gezien gezicht in menig Nederlands winkelgebied. Wij zijn bekend van de verkoop van A-merk-drogisterijartikelen, -wasmiddelen en -reinigingsproducten tegen de allerlaagste prijzen. Wij voegen daar nu een bijzonder aantrekkelijk nieuw fast moving telecom-assortiment van de merken Nokia, Samsung, Alcatel, Wiko en Denver aan toe. Geheel passend binnen het ijzersterke retail-concept van Op=Op Voordeelshop: A-merken tegen de allerlaagste prijs.”
Alkema vervolgt: “Ik ben enorm blij met deze stap, die we met een landelijke introductiecampagne en een spectaculaire consumentenaanbieding zeer krachtig zullen ondersteunen, mede dankzij ondersteuning vanuit eerdergenoemde merken. Met ons nieuwe complete telecomassortiment hebben consumenten offline en online álle keuze. Hierbij bedienen we niet alleen onze bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten. Hieronder zijn veel oud-klanten van Kijkshop, die op zoek op zijn naar een winkelalternatief voor hun telecom-aankopen. Ik kan al die mensen beloven: dat alternatief is Op = Op Voordeelshop!”
Over Op=Op Voordeelshop
Op=Op Voordeelshop is specialist op het gebied van verzorgingsproducten, huishoudproducten en gezondheidsartikelen. Op=Op Voordeelshop wil dat niemand in Nederland meer te veel betaalt voor dit segment. Op=Op Voordeelshop biedt A-merken voor de laagste prijs en daarnaast een verrassend op=op-assortiment. Extra bijzonder aan Op=Op Voordeelshop is dat naast alle acties altijd geprofiteerd kan worden van 3-voor-korting, zowel met drie dezelfde als drie verschillende producten van dezelfde prijs.
De eerste Op=Op Voordeelshop opende in 1997 zijn deuren in Klazienaveen. In 2015 is de honderdste vestiging geopend. In 2016 opende Op=Op Voordeelshop als eerste discounter in haar segment een webshop waar het compléte winkelassortiment verkrijgbaar is. In 2017 is de eerste Op=Op Voordeelshop op Aruba geopend. Na de overname van een groot aantal Blokker- en Marskramervestigingen eind 2017 is de landelijke dekking een feit geworden. De teller voor het totale aantal vestigingen staat nu bijna op 150. De ambitie is om door te groeien naar 350 winkels.