Na het nieuws dat Adveo Benelux officieel onderdeel is geworden van de PBS-groep, zijn de klanten op gepaste wijze op de hoogte gebracht. PBS Benelux organiseerde hiervoor twee exclusieve evenementen, een in België en een in Nederland, waar de overname en toekomstplannen van het bedrijf werden gedeeld.
Op 10 september ontvingen ze de Belgische VIP-klanten en leveranciers in ons bedrijfsgebouw in Deinze. Richard Scharmann, voorzitter van de raad van bestuur van PBS Holding, gaf tijdens deze bijeenkomst een uitgebreide toelichting op de overname. PBS is al geruime tijd actief in diverse Europese landen en heeft de Benelux-markt altijd als strategisch belangrijk gezien. De aanwezige partners reageerden enthousiast op het nieuws. Na de presentatie werd er samen getoost op deze belangrijke stap en genoten de genodigden van een uitgebreid buffet.
Zes dagen later, op 16 september, verwelkomde PBS haar Nederlandse partnerklanten op het zonnige strand van Scheveningen, in de Barbarossa Beach Bar. Met een opkomst van 80 personen, en een perfecte zomerdag als decor, werd het een onvergetelijk evenement. Hoogtepunt van de dag was een cocktailworkshop op het terras, gevolgd door een smakelijk buffet. De sfeer was ontspannen en positief, met unanieme lof van zowel aanwezige leveranciers als klanten.
Erwin Snoeker, Managing Director van PBS Benelux, lichtte tijdens beide evenementen toe: “Het belangrijkste nieuws is dat we vanaf 1 augustus deel uitmaken van de PBS-groep en dat we vanaf 1 oktober onze bedrijfsnaam zullen wijzigen.” De reacties op deze aankondiging waren zonder uitzondering positief, wat de weg verder vrijmaakt voor een succesvolle toekomst binnen de PBS-familie.
PBS Benelux kijkt met veel vertrouwen uit naar de verdere samenwerking met haar partners en ziet de aansluiting met de PBS-groep als een belangrijke stap in de versterking van haar positie op de Benelux-markt.