RAJA Groep brancht als Europese marktleider voor verpakkingsproducten, kantoorbenodigdheden en industriële uitrusting onlangs haar 300 belangrijkste Europese leveranciers samen in Frankfurt voor de RAJA Groep Leveranciersdag 2022.
Tijdens dit evenement greep de RAJA Groep de kans om haar belangrijkste leveranciers te betrekken bij haar ambitieuze toekomstprojecten, onder leiding van Ulrick Parfum, directeur inkoop en productaanbod (verpakkingen, apparatuur, facilityproducten en PBM), en Michael Behling, hoofd category, commerce platform & datamanagement, alsook Alain Josse en Vincent Terradot, algemeen directeuren RAJA Office en RAJA Packaging & Equipment.
Dankzij een sterke en solide organische groei en een overnamestrategie die erop gericht is steeds beter aan de behoeften van de markt te voldoen, is de RAJA Groep een belangrijke speler geworden in de markt voor bedrijfsbenodigdheden en -apparatuur. RAJA is een onafhankelijk bedrijf dat kan bogen op de langetermijnvisie van haar bestuursvoorzitter Danièle Kapel-Marcovici, een multi-specialist en distributeur met sterke waarden en principes die nu meer dan twee miljoen bedrijven in heel Europa bedient.
Ondanks een ongunstig economisch klimaat blijft de groep optimistisch en gemotiveerder dan ooit: “Werken als leverancier van de RAJA Groep staat garant voor maximale productexposure en een breed scala aan verkoopkansen. Het biedt tevens een kans om waarde te creëren en te delen in onze sterke groei in heel Europa. En last but not least gaan we iedere dag weer voor de hoogste mate van klanttevredenheid”, aldus Alain Josse en Vincent Terradot.
De Leveranciersdag 2022 bood de RAJA Groep ook de gelegenheid om haar verwachtingen van leveranciers te delen: “Onze groeiplannen gaan vanzelfsprekend gepaard met de keuze voor de beste fabrikanten. Wij willen met onze strategische leveranciers duurzame en solide samenwerkingen opzetten, gebaseerd op gemeenschappelijke waarden: constante productkwaliteit, uitmuntende dienstverlening, innovatie, ecologisch verantwoord engagement en natuurlijk concurrentiekracht.” aldus Ulrick Parfum en Michael Behling.