Het bekende Stationery Office & Convenience Days wordt naar aanleiding van wensen uit de markt gehouden in een vernieuwde opzet. Zo is het event teruggebracht van drie naar twee dagen en heeft het de noemer van Surprise Event meegekregen. Deze veranderingen moeten ervoor zorgen dat deelnemers en bezoekers elkaar op een zeer efficiënte manier kunnen ontmoeten. Beide groepen kunnen zowel bestaande als nieuwe contacten ontmoeten, hun collecties en nieuwe producten aanschouwen en er is ruim de mogelijkheid om te netwerken.
Dit jaar is het thema van de beurs Surprise, want er is natuurlijk niks leukers dan verrast worden, stelt de organisatie. Zo zijn er verrassende elementen aan het event toegevoegd. Zowel door de beursorganisatie als door de deelnemers van de beurs zelf.
Dit jaar is er besloten om een twist te geven aan de acties op de beurs. Aan alle deelnemers wordt gevraagd om twee prijzen aan te leveren. Ieder uur worden er prijzen verloot aan die bezoekers die in het voorafgaande uur zijn binnengekomen. De prijs is vervolgens door de bezoekers op te halen bij de deelnemer die de prijs heeft aangeboden, zodat er op die manier (nieuwe) contacten ontstaan. Daarnaast worden volgens de organisatie allerlei leuke activiteiten en verrassingen georganiseerd.
Vorige artikelBruna nog in het rood, maar verwacht dit jaar winst
Volgende artikel Winnaars Benelux Office Products Awards bekend