Deze werkomgevingen combineren naar Eigen zeggen het beste van de Microsoft Surface-apparaten met de architectuur en het meubilair van Steelcase. Vandaag zijn vijf van deze nieuwe āCreative Spacesā onthuld.
Aanvullend doen Steelcase en Microsoft nog twee aankondigingen: Microsoft breidt zijn partnernetwerk uit, door geselecteerde Steelcase-dealers aan te wijzen als geautoriseerde Surface Hub-resellers; Steelcase en Microsoft werken samen aan nieuwe technologische oplossingen voor op de werkvloer, gebaseerd op het Microsoft Azure IoT-platform.
āDe problemen waar mensen op hun werk tegenaan lopen, zijn veel complexer dan voorheen. Dat vereist een nieuwe manier van denken en een compleet ander werkprocesā, zegt Sara Armbruster, vice president of Strategy, Research and New Business Innovation bij Steelcase. āWij geloven dat iedereen de capaciteit heeft om creatief te denken. Bovendien zijn medewerkers gelukkiger als ze creatief en productief kunnen werken. Om creativiteit op de werkvloer te stimuleren, helpen Microsoft en Steelcase organisaties met het slim integreren van technologie in de werkomgeving.ā
Uit gezamenlijk onderzoek van Steelcase en Microsoft ā gehouden onder ruim 500 Amerikaanse en Canadese bedrijven met meer dan 100 medewerkers ā blijkt dat creativiteit als onmisbaar wordt gezien. Het voorziet in de behoefte die medewerkers hebben aan betekenisvol werk en stimuleert innovatie en groei bij bedrijven. Toch investeren veel organisaties vooral in technologie en werkomgevingen als losse entiteiten, terwijl een gecombineerde aanpak veel effectiever is in het bevorderen van creativiteit. Steelcase en Microsoft bieden daarom een gezamenlijke structuur aan, waarbij organisaties profiteren van de nieuwste Microsoft Surface-technologieĆ«n en de architectuur en het meubilair van Steelcase.
De vijf nieuwe Creative Spaces worden vanaf nu tentoongesteld in het Steelcase WorkLife Center in New York City.
Steelcase en Microsoft investeren in creativiteit op de werkvloer
2 Min leestijd
Vorige artikelStationery Team zoekt Buyer Stationery Goods
Volgende artikel Strategisch partnership ALSO Group met HP

