Veranderingen in ons mobiele gedrag zijn voor Tele2 aanleiding om haar mobiele aanbod te vernieuwen. Leslie Hogeveen, Managing Director Consumer Mobile, legt uit: “Ons mantra is ‘Niet Omdat Het Moet, Maar Omdat Het Kan’. Dat is geen loze kreet, daar geven we concreet inhoud aan. Bijvoorbeeld door nu onze klanten maximale keuzevrijheid en flexibiliteit te geven. Bel je nooit of bijna niet? Dan kies je de 0 minutenbelbundel samen met de databundel waar je zelf behoefte aan hebt – niet eentje die wij je voorschrijven. En als je daar achteraf toch niet mee uitkomt, vergroot je je bundel gewoon.”
In het nieuwste mobiele aanbod van Tele2 combineren klanten een databundel met de Bel/SMS-bundel die bij hun persoonlijke behoefte past. Ook de contractduur kan aan persoonlijke wensen worden aangepast. Verder is het mogelijk om een 0 minutenbundel aan te schaffen (gebeld worden is gratis, voor de rest betaal je gebruikerskosten). Ook is het nu mogelijk om een databundel aan te schaffen van maar liefst 20GB. Ook vernieuwt Tele2 de contractperiodes, abonnementen zijn makkelijker op te zeggen en is er een 12 maandenabonnement voor SIM-only toegevoegd. Â