TrendZ is naar eigen zeggen het grootste retail inkoopmoment van de Benelux waar alle segmenten op het gebied van Lifestyle onder één dak te vinden zijn.
Naast de exposanten groeien de bezoekersaantallen ook flink. Tijdens het voorjaar 2017 kwamen 11.315 bezoekers op het driedaagse inkoopmoment af. Dat zijn 3.246 bezoekers meer dan in het najaar 2016. Uit deze aantallen blijkt dat TrendZ voor steeds meer professionals geldt als een onmisbaar inkoopmoment, meent de organisatie.
Ook het aanbod aan segmenten op de beursvloer is breder dan voorheen. Het assortiment bestaat onder andere uit: Home & Living, Flowers, Stationery, Kitchen (Non) Food, Fair Trade en Store Equipment. De branche voor Leather Goods & Travel Bags kan deze editie op uitbreiding in lederwaren rekenen. Er wordt op de beursvloer een speciale hoek ingericht voor dit segment.
De populariteit van TrendZ zorgt voor een aantrekkingskracht van bestaande en nieuwe merken. Prominente leveranciers als Artige, Sajovi, Kitchen Trend Product, Kom Amsterdam, PTMD, Culture Mix, Melady, Clayre & Eef, Klippan, Boltze, Rastelli & Haweka, Knit factory, iXXXi en Olivia Lauren zijn vertegenwoordigd tijdens aankomende editie van TrendZ Najaar. Op dit moment is meer dan 80 procent van de beursvloer volgeboekt.
Vorige artikelBruna nog in het rood, maar verwacht dit jaar winst
Volgende artikel Winnaars Benelux Office Products Awards bekend