Versneld door COVID zijn organisaties bezig hun werk, personeel en werkplekstrategieën opnieuw te ontwerpen voor de toekomst. Fellowes, een wereldleider op het gebied van innovatieve werkplekoplossingen, komt met een nieuwe campagne: Workspace satisfaction. De positieve en aantrekkelijke campagne koppelt productfunctionaliteit aan de eenvoudige waarheid, dat mensen voldoening krijgen als dingen goed voelen en goed werken. Als mensen zich meer tevreden voelen, zijn ze productiever.
Het gaat erom optimistisch vooruit te kijken en een toekomst te creëren die voor ons werkt. Van post-COVID verschuiven we naar het nieuwe normaal en van kantoor georiënteerd verschuiven we naar mens georiënteerd. De esthetiek, de akoestiek en de functionaliteit zijn belangrijke factoren. Wanneer u het niet helemaal kunt uitleggen, maar u weet dat het goed voelt. Dat is het gevoel dat Fellowes creëert, dat is Workspace satisfaction.
De kernwoorden omtrent deze campagne zijn; Helder, kleurrijk, echt, gelukkig en positief. Door een sterk visueel georiënteerde campagne wil Fellowes deze feelings naar de workspace brengen.
Fellowes biedt een breed assortiment aan producten die bijdragen aan het goed voelen in je “workspace”. In de satisfaction campagne zullen alle product groepen aan bod komen;
- Business machines: Papiervernietigers, lamineermachines en inbindmachines
- Ergonomische oplossingen: Zit-sta werken, monitorarmen, pols-, voet-, rugsteunen en meer
- Opslag en archiveren: Decor en heavy duty
- Luchtreiniging: Het DX 95 model
Voor meer informatie over de Fellowes Satisfaction campagne met bijbehorende producten, ga naar www.fellowes.com of neem contact op met uw accountmanager. De campagne zal lopen van 1 September tot 31 December 2021.