Na anderhalf jaar thuiswerken keren de meeste kantoorwerkers voor een deel terug naar kantoor. Maar hoe ziet dat nieuwe hybride werken er straks uit? Welke middelen zijn nodig om medewerkers op kantoor samen te laten werken met collega’s thuis? Hoe wordt dat nieuwe kantoor ingericht? En die thuiswerkplek?
Je kunt je aanmelden via https://www.thuiswerksummit.nl/aanmelden-live-summit
Hierover en over een aantal andere aspecten gaat de tweede editie van het Thuiswerksummit op 29 en 30 september. Een keur aan deskundigen op het gebied van HR, arbeidsrecht, technologie en kantoorinrichting komen in twee dagen aan bod, onder toeziend oog van dagvoorzitter Hans Kazan. Net als tijdens de eerste Thuiswerksummit in april is ook Novaka-directeur Lieke Vogels door de organisatie gevraagd zitting te nemen in een van de panels. Dit keer over het onderwerp: Voorwaarden voor het nieuwe kantoor. Deze gaat over de vraag wat de thuiswerkplek doet met productiviteit, gezondheid en met communicatie? En hoe zit het met afleiding op de thuiswerkplek, zowel de relatie met de fysieke kwaliteiten thuis als de invloed van die afleiding op mentale gezondheid? Bij welke concentratie/communicatie scenario’s kiezen welke mensen ervoor om ofwel naar kantoor te gaan ofwel thuis te werken en hoe is dit beïnvloed door de kwaliteit van het kantoor?
Dit zogeheten summinar is net als andere onderdelen van de tweedaagse online summit gratis bij te wonen voor leden van Novaka. Dit via de code OM2021TWS. Het aantal plekken is gelimiteerd.
Je kunt je aanmelden via https://www.thuiswerksummit.nl/aanmelden-live-summit