KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Inrichting»Fusie Ahrend UK en Techo UK volgende stap in internationale groei Ahrend
Inrichting

Fusie Ahrend UK en Techo UK volgende stap in internationale groei Ahrend

29 juni 20233 Min leestijd
Koninklijke Ahrend kondigt met de fusie van Ahrend UK en Techo UK de volgende stap aan in haar internationale groeistrategie. Vanaf 1 juli is het merk Techo volledig opgenomen in de wereldwijde bedrijfsnaam Ahrend. Met deze fusie bouwt Ahrend voort op het solide, efficiënte en betrouwbare erfgoed van beide ondernemingen. Door de krachten te bundelen, kan Ahrend niet alleen de klantbeleving verbeteren met een breder assortiment aan producten, maar ook met uitzonderlijke klantgerichte diensten voor zowel internationale grote klanten als de lokale dealermarkt in het Verenigd Koninkrijk.
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Koninklijke Ahrend kondigt met de fusie van Ahrend UK en Techo UK de volgende stap aan in haar internationale groeistrategie. Vanaf 1 juli is het merk Techo volledig opgenomen in de wereldwijde bedrijfsnaam Ahrend. Met deze fusie bouwt Ahrend voort op het solide, efficiënte en betrouwbare erfgoed van beide ondernemingen. Door de krachten te bundelen, kan Ahrend niet alleen de klantbeleving verbeteren met een breder assortiment aan producten, maar ook met uitzonderlijke klantgerichte diensten voor zowel internationale grote klanten als de lokale dealermarkt in het Verenigd Koninkrijk.

Sinds de overname van Techo in 2005 opereren verschillende Techo-vestigingen al onder de naam Ahrend. In 2021 zijn negen landen in Centraal- en Oost-Europa ook overgestapt op de naam Ahrend. Het Verenigd Koninkrijk is de laatste Techo-vestiging die wordt samengevoegd met het bedrijf. De merknaam Techo blijft bestaan als productmerk en maakt zo onderdeel uit van het merkenportfolio van Koninklijke Ahrend, dat nu bestaat uit de internationaal erkende merken Ahrend, Gispen, Presikhaaf en Techo.

Eugène Sterken, CEO van Koninklijke Ahrend: “Onze one company-strategie en onze internationale groei vertegenwoordigen belangrijke mijlpalen voor Koninklijke Ahrend. Door wereldwijd onder één duidelijke merknaam te opereren en optimaal gebruik te maken van de sterke eigenschappen van Koninklijke Ahrend, maakt deze fusie ons tot een veelzijdiger en toonaangevender bedrijf in het Verenigd Koninkrijk. We beschikken hierdoor over een breder productportfolio, een sterker team en een hoger serviceniveau.”

Verbeterde klantbeleving

De fusie versterkt de klantbeleving en de marktpositie van Ahrend. Het bedrijf biedt uitzonderlijke, klantgerichte diensten aan zowel directe klanten als dealers in het Verenigd Koninkrijk. De fusie van Ahrend en Techo in het Verenigd Koninkrijk brengt het beste van beide werelden samen. Andy Barnard, die Techo de afgelopen jaren succesvol heeft laten groeien, neemt het roer van Ahrend UK over en biedt klanten hiermee de volledige capaciteit van beide assortimenten. Het streven van Ahrend is om het aantal resellers in het Verenigd Koninkrijk aanzienlijk uit te breiden. Ze hebben nu ook toegang tot de Qabin-collectie, de succesvolle pods die uitblinken op het gebied van circulair design, luchtstroom en akoestiek. Er is wereldwijd steeds meer vraag naar deze producten, nu steeds meer bedrijven het hybride werken omarmen.

Door de fusie wordt het Verenigd Koninkrijk de komende jaren een belangrijk groeigebied voor Ahrend. Daarom wil het bedrijf investeren in personeel en middelen om haar succes verder uit te breiden. Ahrend UK is op zoek naar mensen die zich willen aansluiten om in Londen en het Verenigd Koninkrijk samen verder te bouwen aan het merk Ahrend.

Vorige artikelDe terugkeer naar kantoor; wel veranderingen, maar geen clubhuis
Volgende artikel Pami: Nieuwe samenwerking met maatwerkbedrijf Bewel

Gerelateerde berichten

Ahrend boekt duurzame vooruitgang ondanks omzetdaling inrichting kantoor

Ahrend boekt duurzame vooruitgang ondanks omzetdaling

ComfortRead van BakkerElkhuizen vergroot leescomfort en werkplezier

ComfortRead van BakkerElkhuizen vergroot leescomfort en werkplezier

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

mei 21
10:30 - 17:00

ALV Novaka

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!