KBM
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
Facebook Twitter LinkedIn
KBM
Facebook Twitter LinkedIn
  • Home
  • KBM
  • KBM België
  • OFM
  • Supplies
  • Facilitair
    • Coffee Pro
  • Events
    • BOP Awards
    • Alle events
  • Magazines
    • KBM magazine
    • OFM magazine
  • Bedrijven
KBM
Home»Hybride werken»AplusK officieel distributeur van Humly in de Benelux
Hybride werken

AplusK officieel distributeur van Humly in de Benelux

16 januari 20243 Min leestijd
AplusK officieel distributeur van Humly in de Benelux
AplusK officieel distributeur van Humly in de Benelux
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

AplusK, een toonaangevende AV en IT-distributeur in de Benelux, is officieel distributeur geworden van de Humly producten en oplossingen in de Benelux. Met deze samenwerking kan AplusK haar resellers volledig ondersteunen in het aanbieden van alle workplace management producten en oplossingen van Humly.

Humly is een toonaangevende leverancier van Workplace Management oplossingen. De hard- en software van Humly zorgt voor betere planning en organisatie van de beschikbare ruimtes en faciliteiten, waardoor medewerkers hun tijd en beschikbare middelen optimaal kunnen benutten. Rutger Karelse, General Manager van AplusK, ziet veel toegevoegde waarde voor de AplusK dealers: “AplusK en Humly zijn verheugd over deze strategische samenwerking, die de deur opent naar een nog bredere acceptatie van Humly-producten in de Benelux-markt. Met deze synergie kunnen onze resellers profiteren van de gecombineerde expertise en toewijding van beide bedrijven om hoogwaardige Workplace Management oplossingen te bieden. Een productgroep waar sinds de opkomst van hybride werken nog grotere behoefte aan is.”

De oplossingen van Humly omvatten onder meer:

  • Humly Room Booking; een interactief 8 inch scherm voor room booking.
  • Humly Desk Booking; een multifunctionele hardware oplossing welke gebruikt kan worden voor zowel desk booking als room booking
  • Humly Wayfinding: een software tool die medewerkers en bezoekers intuïtieve instructies biedt om hun meetingroom te bereiken.
  • Humly Visitor; om bezoekers een hartelijk welkom te geven en bij te houden wie het kantoor binnenkomt of verlaat.
  • Hymly Floor Plan; voor een overzicht van alle beschikbare en geboekte vergaderruimtes en werkplekken in een 3D-plattegrond weergave. Ook te gebruiken in MS Teams.
  • Humly Reservations; voor het reserveren van vergaderruimtes, co-working spaces, parkeerplaatsen en veel meer. Met toegang voor gebruikers uit verschillende domeinen, bedrijven en systemen.

Kennis en ondersteuning

AplusK heeft een sterke focus op de Benelux-markt en heeft een uitgebreid netwerk van resellers. De samenwerking met Humly stelt AplusK in staat om haar resellers te voorzien van de kennis en ondersteuning die ze nodig hebben om de Humly producten en oplossingen succesvol te verkopen en te implementeren. Daarbij richt AplusK zich op:

Volledige productondersteuning:
AplusK support resellers bij het begrijpen van het volledige assortiment Humly-producten. Dit omvat gedetailleerde informatie over specificaties, functies en toepassingen, waardoor resellers klanten beter kunnen informeren.

Technische Ondersteuning:
AplusK heeft toegang tot uitgebreide kennis en middelen om eventuele technische uitdagingen op te lossen. Resellers kunnen rekenen op snelle en efficiënte ondersteuning.

Training en Educatie:
AplusK zal trainingssessies en support programma’s organiseren om resellers te voorzien van diepgaande kennis over Humly-producten. Dit stelt hen in staat om klanten optimaal te bedienen en te adviseren.

After-sales Ondersteuning:
Klanttevredenheid staat voorop. AplusK zal resellers ondersteunen bij eventuele after-sales verzoeken, reparaties en garantieclaims, waardoor een vlotte en betrouwbare ervaring wordt gegarandeerd.

Vorige artikelManutan primeur B2B-recyclingservice voor kantoormeubilair en IT-apparatuur
Volgende artikel Bosta en Officers World overleggen over samenwerking

Gerelateerde berichten

Nederlandse Hanneke Faber wordt nieuwe CEO Logitech

Logitech boekt groei in B2B-markt

Epatra Benelux overgenomen door Britse distributeur Northamber

Epatra Benelux neemt Sahara Nederland over

KBM Magazine
KBM 2025-02
Meld je aan voor de KBM Nieuwsbrief!
Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief van KBM om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Evenementen

Aankomende evenementen

mei 21
10:30 - 17:00

ALV Novaka

jun 3
3 juni - 5 juni

Vakbeurs facilitair & gebouwbeheer 2025

jun 12
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

jun 19
Gehele dag

Officers world – Ledenvergadering en informatieve bijeenkomst

aug 27
08:00 - 17:00

CFPB Jaarcongres 2025

sep 18
15:00 - 22:00

Bosta ledenvergadering

Bekijk kalender
Over KBM
Over KBM

KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

Over KBM
  • Home
  • Over KBM
  • Adverteren
  • Abonnement
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Schoolstraat 61
6512 JC Nijmegen

024 34 54 150
kbm@magentacommunicatie.nl

© 2025 KBM is al meer dan honderd jaar het medium voor de branche in business supplies, - machines en kantoorinrichting. | KBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V.

marketing bureau yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

X
KBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics & Google Tag Manager om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!