Ook bieden de VVX x50 Series Obi Edition-telefoons serviceproviders flexibiliteit en op maat gemaakte mogelijkheden bij het beheer van de telefoons voor mkb-bedrijven.
Een onderscheidende feature voor serviceproviders is volgens Plantronics dat de VVX x50 Series Obi Edition-telefoons worden beheerd via de Polycom-cloudservice – Polycom Device Management Services for Service Providers (PDMS-SP) –, een web-based configuratietool. Deze cloudservice vereenvoudigt het beheer, biedt bruikbare analytics en stroomlijnt de technische support van Polycom-desktoptelefoons. Als multitenant-platform ondersteunen PDMS-SP en VVX x50 Series Obi Edition-telefoons meerdere installaties. Ook is het platform schaalbaar tot een miljoen UCS-devices, allemaal te beheren vanuit de cloudportal.
Veranderende communicatiebehoeften
Naast dat ze tegemoetkomen aan de behoeften van serviceproviders, sluiten de VVX x50 Series Obi Edition-telefoons ook aan op de constant veranderende communicatiebehoeften van de mkb-markt. Dankzij de eenvoudige buttons en intuïtieve interface zijn de telefoons gebruiksvriendelijk en makkelijk aan te passen, zodat ze integreren in bestaande workflows zonder de bedrijfsvoering te verstoren.
De VVX v50 Series Obi Edition-telefoons bieden volgens de fabrikant een kristalheldere breedbandaudiokwaliteit en Polycom® Acoustic Fence™-technologie voor gesprekken zonder echo’s en storend geluid, zelfs in drukke kantooromgevingen. Zowel de buttonfunctionaliteit als de strakke look and feel van de telefooninterface is tot in detail te personaliseren, zodat die voldoen aan specifieke klantverwachtingen. Klanten – en dan vooral startende bedrijven – die zoeken naar een manier om hun positie in de markt te verstevigen, kunnen op maat gemaakte skins laten ontwerpen, die aansluiten op hun branding.