Van de Ven for Office and More (voorheen KantoorExpert) is sinds kort uitgebreid met de diensten van Phone House, zo meldt de Soester Courant. Hierdoor kan de consument niet alleen voor kantoorbenodigdheden en postservice aan de Nijverheidsweg terecht, maar ook voor service, advies en afsluiten en verlengen van een telefoonabonnement en de aanschaf van een telefoon. “Een aanspreekpunt zijn voor iedereen die digitaal werkt, dat willen wij realiseren met de komst van Phone House bij Van de Ven for Office and More”, zegt directeur/eigenaar Frans Davelaar.

De coöperatie Phone House heeft meer dan tachtig winkels in Nederland en was met haar Soester winkel tot voor kort in winkelcentrum Soest-Zuid gevestigd. De formule van Phone House leent zich volgens een woordvoerder uitstekend om lokaal en met bestaande winkels telefoon, abonnementen en reparaties aan te bieden. De krachten van Phone House en Van de Ven For Office and More worden nu gebundeld. Davelaar nam onlangs nog enkele vakhandels over. Davelaar, vorig jaar gestopt als directeur-aandeelhuder bij Office Centre, lijkt zo bezig een nieuw netwerk te bouwen van moderne kantoorvakhandels.

Alles op een plek
“Iedereen is tegenwoordig een beetje ondernemer. Wie koopt of verkoopt er nou niet iets via apps of websites zoals Vinted of Marktplaats? De drempel om zelf via internet te ondernemen is heel laag. Daarbij vervagen werk en privé. Dat ondernemerschap willen wij digitaal ondersteunen. Het is goed om digitaal up to date te zijn. Een adres waar je voor al je vragen en problemen terecht kan. Waar ervaring en vakmanschap verenigd zijn”, aldus Davelaar
De telefoniemarkt past volgens Frans en medewerker Kaylee Timmerman naadloos bij de producten en diensten die Van de Ven al levert. Timmerman wordt het gezicht van de Phone House-afdeling. ,,Met de komst van Phone House hebben we een ‘shop in een shop’. Wij verkopen losse toestellen, Sim Only-, internet- en TV-abonnementen en accessoires zoals telefoonhoesjes, screen protectors en carkits. Natuurlijk adviseren wij ook en regelen wij reparaties.”

Davelaar tot slot: “Met het service point van Phone House in onze winkel krijgen we in Soest een unieke samenwerkingsmethode en zijn we het aanspreekpunt voor digitaal werken.”

X